NOVI CITROËN C-ELYSEE: UDOBAN I STATUSNI AUTOMOBIL

Citroën danas predstavlja novi C-Elysée. Troprostorna limuzina namijenjenameđunarodnom tržištu obilježila je dvostruki uspjeh tržišne marke: prodajni uspjeh sa više od 400 hiljada prodanih primjeraka od ulaska na tržište krajem 2012. godine i to na velikim tržištima kao što su Kina, Turska i Alžir, te sportski uspjeh s tri naslova svjetskog prvaka među konstruktorima na prvenstvu FIA WTCC. Osim toga, došlo je do promjena u dizajniranju novog modela, od sada ima izrazitiji prednji dio, zadnja 3D svjetla, novi ukrasni profil, nove 16-inčne aluminijske felge i dvije nove boje karoserije. Vozilo, koje je popularno zbog udobnosti i kvalitete boravka koju pruža, obogaćeno je tehnologijama za jednostavniju vožnju, između ostalog, sistemima Citroën Connect Radio iCitroën Connect Nav sa 7-inčnim ekranom na dodir. Model će se naći u prodaji od prvog kvartala 2017. godine.

 

 

REDIZAJN PRODAJNE I SPORTSKE USPJEŠNICE

Citroën C-Elyséeje dizajniran prvenstveno da bi zadovoljio očekivanja međunarodnih tržišta, aproizveden je uz primjenu sveobuhvatnog znanja marke Citroën. Sa svojim stilom, karakteristikama i funkcijama namijenjen je kupcima koji su u potrazi za kvalitetnom i dostupnom troprostornom limuzinom. Vozilo, koje se krajem 2012. godine prvi put našlo u prodaji u sredozemnoj regiji, a krajem 2013. godine i u Kini, etabliralo se kao prodajna uspješnica marke na značajnim tržištima kao što su Kina, Turska i Alžir. Od početka prodaje do danas prodano je više od 400 hiljada vozila C-Elysée širom svijeta. U 2015. godini bilo je registriranih 117 hiljada vozila C-Elysée, od toga skoro 90 hiljada u Kini. Iste godine je C-Elysée postao dostupan u nekim evropskim državama kako bi članovi Citroënove mreže mogli prodavati one primjerke koje su do tada prodavali vanjski zastupnici. 

Tržišni uspjeh modela na glavnim tržištima pratio je i uspjeh vozila C-Elysée na svjetskom prvenstvu FIA WTCC. Citroën je tokom tri godine učestvovanja osvojio tri naslova svjetskog prvaka među konstruktorima i tri naslova svjetskog prvaka među vozačima. Vozilo C-Elysée WTCC, koje je omogućilo još bolju prepoznatljivost ovog modela i tržišne marke Citroën, danas prepušta svoje mjesto novoj sportskoj avanturi s novim modelom Citroën C3 koji će se takmičiti na prvenstvu FIA WRC. 

LIMUZINA S PRIVLAČNIM I IZAZOVNIM STILOM

Zavodljiva i uravnotežena limuzina C-Elysée dizajnirana je sa naglaskom na troprostornoj karoseriji. Ima potpuno redizajniran prednji dio. Njen obnovljen odbojnik je u skladu s dizajnerskim smjernicama marke za međunarodne limuzine i izražava status, robusnost i širinu.

Nova prednja ukrasna maska i kromirani simbol marke su produženi i ulijevaju se s farovima. Farovi su u potpunosti redizajnirani, veći su i imaju ugrađena dva kromirana stošca koja se brinu za savremeniji izgled. Vozilo izgleda šire zbog neprekinutepovezanosti između prednje ukrasne maske i farova. Dodatni dojam ostavlja vodoravno dizajnirani ulazni otvor zraka u donjem dijelu odbojnika koji je povezan s novom dekoracijom maglenki. Zbog svih tih dijelova, vozilo ima bolje ponašanje na cesti i ujedno bolju zaštitu. Iznad maglenki su naravno ugrađena i signaturna svjetla s LED diodama koja naglašavaju izazovniji novi prednji dio.

Novi C-Elysée ima na zadnjem dijeluugrađena svjetla s trodimenzionalnim efektom koja su postala potpis marke Citroën. Ova svjetla također povećavaju osjećaj širine vozila i njegovu eleganciju. Za pogled sa strane su uz 16-inčnetočkove dostupne dvije novine: dvobojni ukrasni poklopci "3D" i felge s dijamantnom obradom "San Diego". Obje novine dizajnirane su kako bi se naglasila dinamičnost i kontrast siluete i skladne su sa novim prednjim dijelom. Karoserija će biti dostupna također u dvije nove, savremenije boje nijanse: u plavoj LazuliBlue koja zamjenjuje plavu Teles i u sivoj Acier kojazamjenjuje sivuAluminium.

U unutrašnjosti se možemo susresti sa šivenom armaturnom tablom s ukrasnom letvicom ispred suvozača koja se razlikuje s obzirom na stupanj opreme. Svi materijali su pažljivo odabrani za eleganciju, robusnost i jednostavno održavanje. Armaturna tabla je redizajnirana tako da je od sada na njoj istaknut novi 7-inčni ekran na dodir. Tablet dodatno doprinosi savremenosti novog modela C-Elysée koji ide u korak s vremenom. Redizajnirana je i instrument tabla koja od sada ima grafiku preglednijih mjerača s izrazitijim karakterom. Kod viših stupnjeva opreme je između dva mjerača ugrađen novi matrični prikazivač koji u bijeloj boji ispisuje sve informacije za vožnju.

UDOBNOST, BORAVAK I SAVREMENE TEHNOLOGIJE 

Novi C-Elysée, koji je popularan zbog svoje udobnosti i kvalitete boravka, rezultat je stručnog znanja marke u oblasti podvozja, kvalitete i tehnologije. Pored toga nudi dobru ravnotežu za kupce koji su u potrazi za atraktivnom i dostupnom limuzinom. Odlikuje se odličnim ponašanjem na cesti, što ga čini udobnim vozilom za duge vožnje po svim vrstama cesti. Spolja je kompaktan, a istovremenou unutrašnjosti na zadnjim sjedalimanudi obilje prostora kao i veći modeli, a ima i veliki 506-litarski prtljažnik. Citroën C-Elysée je savremena i prostrana, izrazito elegantna i robusna limuzina. Vozilo vjerno filozofiji Citroëna kojiželi ponuditi intuitivne tehnologije za dobar osjećaj od sada je opremljeno kamerom za vožnju unazad i najsavremenijim povezivim autoradijem te navigacijom na 7-inčnom ekranu na dodir: 

 

• CITROËN Connect Radio: s novom generacijom 7-inčnog ekrana na dodirje upravljanje jednostavnije i odzivno zahvaljujući kapacitativnim tehnologijama. Tu se nalaze sljedeće funkcije: telefonija s tehnologijom Bluetooth (pristup imeniku u telefonu i upravljanje dvama pozivima), multimedija s mogućnošću slušanja muzike s pametnog telefona, mogućnost pretrage aplikacija s pametnog telefona pomoću funkcije MirrorScreen (Android Auto inCarplayTM), multimedija sa četiri zvučnika i radijem AM/FM (upravljanje pomoću prekidača na volanu). Za još jednostavniju upotrebu od sada je dostupno glasovno prepoznavanje koje omogućuje upravljanje telefonijom i medijima.

• CITROËN Connect Nav: sistem Citroën Connect Radio prati i novi navigacijski sistem 3D koji djeluje na dodir i povezan je u stvarnom vremenu. Ova navigacija omogućava približavanje slike sa dva prsta (kao iPad) i donosi nadogradnju mapa za lakšu navigaciju. Glavna evropska mjesta i spomenici prikazani su u trodimenzionalnojtehnici. Također su i reljefi prikazani na realističan način. Na cesti sa više prometnih traka sistem strelica omogućava korisniku da brže vidi koju prometnu traku mora odabrati. Tokom navođenja na ekranu se otvori prozor kojiprikaže iz ptičje perspektive približavanje kompleksnoj raskrsnici zajedno s prometnim znakovima. 

Ovisno o ciljnom tržištu navigacija nudi pristup novim povezivim uslugama:

- Paket Citroën Connect Nav uključuje tekuće prometne informacije i izračun alternativnih putevaTomTom, prikaz lokalne vremenske prognoze, prikaz parkirališta i benzinskih servisa s cijenama goriva, lokalnu pretragu interesnih točaka po internetu.

- "Opasna područja" je sadržaj koji prikazuje područja s čestim pojavama prometnih nesreća i različnih opasnosti (stalnih ili privremenih).

- Ažuriranje mapa i programske opreme pomoćuUSB ključa.

 

Novi C-Elysée ima na raspolaganju paletu efikasnih i štedljivih motora. Ponuda je prilagođena različitim regijama u kojima se vozilo prodaje. Dostupna su dva benzinska motoraPureTech 82 u kombinaciji s ručnim mjenjačem ili VTi 115 u kombinaciji s ručnim mjenjačem ili najsavremenijim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT6. Ponuda dizelskih motora uključuje motoreHDi 92 iBlueHDi 100. 

 

Novi C-Elysée, koji će se proizvoditi u španskom graduVigo, bit će u prodaji od prvog kvartala 2017. godine. U sličnom opsegu u prvom kvartalu 2017. godine bit će osavremenjena i izvedba za Kinu koja se proizvodi u gradu Wuhan.

 

Marka CITROËN

CITROËN je međunarodna tržišna marka automobila za širok krug potrošača. Marka koja još od 1919. godine teži optimizmu, a odlikuje se kreativnošću i smjelošću. Zasniva se na vrijednostima koje omogućuju kupcima dobar osjećaj i daje nove odgovore na pitanja svakog razdoblja. Danas se Citroën obnavlja sa modelima koji su koncentrirani na dizajn, komfor i tehnološku inteligenciju, a uz to i na pregledne usluge za klijente, što se reflektira na internetskoj stranici na mjestu za izražavanje mišljenja CITROËN ADVISOR. Citroën ima više od 10.000 prodajnih mjesta i servisnih radionica u 90 država, a u 2015. godini prodao je skoro 1,2 miliona vozila. Osvojio je i osam naslova svjetskog prvaka među konstruktorima na WRC prvenstvu, a 2016. godine marka je osvojila i treći uzastopni naslov svjetskog prvaka među konstruktorima na WTCC prvenstvu (očekujemo zvaničnu objavu organizacije FIA).

Slatko - Slani RECEPTI

NAJNOVIJE ZANIMLJIVOSTI

Savjeti za malo zdraviji život

TOP INFO

TOP KATALOZI

Turističke ponude